Czym jest SaldeoSmart?

SaldeoSMART w 5 krokach

SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja, która umożliwia odczytywanie danych z faktur i automatyczne kategoryzowanie wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. Dzięki integracjom z Twoim programem księgowym, łatwo zaimportujesz dokumenty. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Nieocenioną zaletą jest generowanie koszyka przelewów do bankowości elektronicznej.

Korzyści dla Ciebie z aplikacją SaldeoSMART:

  • ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%),
  • obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym),
  • wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę,
  • oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu,
  • zwiększysz efektywność pracy pracowników,
  • wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

Praca z SaldeoSmart jest prosta, szybka i skuteczna. A to wszystko za pomocą 3 kroków.

Dowiedz się więcej: