Komunikacja z Klientem

Komunikacja z klientem poprzez SaldeoSMART

To platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów, która umożliwia przekazywanie informacji o rozliczeniu księgowym, programem do wystawiania faktur oraz elektronicznym archiwum z dokumentami klienta.

Co zyskuje Twoje biuro rachunkowe?

  • Nie trać czasu na wpisywanie faktur - importuje je bezpośrednio do jednego z ponad 30 programów księgowych
  • Zdobywasz nowych klientów - dajesz swoim klientom dodatkowe narzędzie, którym wyróżnisz się na tle konkurencji. Co więcej, aplikacja zmniejsza także ilość pracy Twojego biura, ponieważ pilnuje poprawności wystawianych faktur. SaldeoSMART to prawdziwy as w rękawie.
  • Dbasz o wizerunek swojego biura w internecie - SaldeoSMART umożliwia obsługę klientów i oferowanie usług księgowych drogą internetową. W ten sposób jest bardziej dostępne i nowoczesne, jednocześnie zwiększając swój prestiż.
  • Korzystasz z łatwości obsługi - Program SaldeoSMART jest wyjątkowo prosty w obsłudze. Wszystko czego potrzebujesz to komputer z dostępem do Internetu.

Co zyskają Twoi klienci?

  • Program do wystawiania faktur i bezpieczne archiwum dokumentów 24h/dobę - w SaldeoSMART Klient ma możliwość wystawiania wielu rodzajów faktur (VAT, zaliczek, korekt …) i wysłania ich mailem bezpośrednio do kontrahenta oraz szybkiego wyszukiwania ich w archiwum.
  • Historia rozliczeń księgowych online - dzięki co miesięcznym wynikom, tworzy się historia wyników firmy, należnych podatków oraz składek ZUS. Dodatkowo rozliczenie prezentowane jest na graficznych wykresach, które ułatwiają analizę.
    SaldeoSMART pozwala na kontrolę płatności podatków i składek ZUS, a dzięki automatycznym przypomnieniom na maila, Klient nie spóźni się z wymaganymi płatnościami.
  • Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura - przekazywanie dokumentów przez SaldeoSMART jest znacznie bezpieczniejsze i szybsze niż klasyczną drogą mailową. 
  • Baza dokumentów kadrowych - w SaldeoSMART jest wydzielona przestrzeń na dokumenty dotyczące pracowników (umowy, aktualne zaświadczenia, wnioski urlopowe czy badania). Biuro rachunkowe może załączać da pracowników przygotowane listy płac czy inne dokumenty. Dzięki temu są pod ręką 24h/dobę.
  • Bieżący bilans zysków i strat - system, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, na bieżąco prezentuje Klientowi szacunkowy wynik jego firmy w danym miesiącu. Dzięki temu, w każdym momencie miesiąca ma wgląd w zyskowność firmy.

Dowiedz się więcej: